majskorneth

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Dator! :D

Av Maja - 7 mars 2012 10:52

Hejsvejs allihopa!   

Ja,har inte bloggat på ett tag. För jag har inte hunnit. Mycket läxor och nationella prov.

Tänkte börja lite oftare igen.


Just nu sitter jag i datasalen på skolan och har skrivit om Isaac Newton. Men nu är det fritt.  

Senare idag ssen så ska jag vara hos min mormor och ha det mysigt. Där kommer jag förhoppnings vis få en jätte god mat. Spänd på vad det blir!   


Ja, nu tror jag jag måste logga ut.

Så hej då allihopa! Ses snart!

/Maja  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 12 mars 2012 15:44

Hejsan hoppsan!   Joo, nu är jag ledig några dagar så jag tänkte blogga lite mer än vanligt. Idag bloggar jag för en speciell anledning. Jag och min lilla syster har bestämt oss för att söka efter brevvänner.  Det är faktiskt sant och därför så...

Av Maja - 26 februari 2012 15:16

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag och det är för att jag har varit upptagen.  Hade en del att göra efter lovet när skolan började dra igång igen. Ska försöka börja blogga mycket oftare.  Men just nu kan jag inte blogga mer för jag...

Av Maja - 17 februari 2012 14:29

Hej allihopa! Idag är hos min mormor och slappar. Har även åkt skidor och pulka idag också fast med mormor och syrran!! :) Just nu kollar jag på tv och snart blir det mat, mos och korv! :D Mmmmuuummsss vad jag ser fram imot det. Så nu ska jag ...

Av Maja - 16 februari 2012 21:55

Ja, idag har jag åkt pulka och skidor med en kompis det har varit jätte kul och från följde jag med henne hem! =) Sen nu är jag hos m i n mormor och ska sova här och ha det jätte gött!! :) Ja, jag har inte gjort så mycket annat så hejdå!! ...

Av Maja - 16 februari 2012 21:55

Ja, idag har jag åkt pulka och skidor med en kompis det har varit jätte kul och från följde jag med henne hem! =) Sen nu är jag hos m i n mormor och ska sova här och ha det jätte gött!! :) Ja, jag har inte gjort så mycket annat så hejdå!! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards