majskorneth

Alla inlägg under februari 2012

Av Maja - 26 februari 2012 15:16

Hej!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag och det är för att jag har varit upptagen. 

Hade en del att göra efter lovet när skolan började dra igång igen. Ska försöka börja blogga mycket oftare. 

Men just nu kan jag inte blogga mer för jag ska ut och gå lite med en hund så...

Hej då! :D

/ Maja   

Av Maja - 17 februari 2012 14:29

Hej allihopa! Idag är hos min mormor och slappar. Har även åkt skidor och pulka idag också fast med mormor och syrran!! :)Just nu kollar jag på tv och snart blir det mat, mos och korv! :DMmmmuuummsss vad jag ser fram imot det.Så nu ska jag äta så herrå! /Maja<3

Av Maja - 16 februari 2012 21:55

Ja, idag har jag åkt pulka och skidor med en kompis det har varit jätte kul och från följde jag med henne hem! =)Sen nu är jag hos m i n mormor och ska sova här och ha det jätte gött!! :)Ja, jag har inte gjort så mycket annat så hejdå!! <3:)/Maja<3

Av Maja - 16 februari 2012 21:55

Ja, idag har jag åkt pulka och skidor med en kompis det har varit jätte kul och från följde jag med henne hem! =)Sen nu är jag hos m i n mormor och ska sova här och ha det jätte gött!! :)Ja, jag har inte gjort så mycket annat så hejdå!! <3:)/Maja<3

Av Maja - 15 februari 2012 19:15

hej...  

Först så var jag med min syrra och två av hennes kompisar och då kände jag att jag inte kände att jag var riktigt frisk!

Och jag skulle egentligen gå på en handbolls match ikväll men jag kunde inte det för jag är jätte förkyld och jag mådde inte bra!! :(

Hoppas i allafall att du/ni har haft en rolig dag och jag har bestämt mig att jag ska bli frisk på 0tid!! :D:D

Jag har inget mer att säga så hejdå sålänge! :)

Men nu för att ha lite roligt så ska jag kolla om jag kan lägga upp en bild till! :)

/Maja   

Av Maja - 15 februari 2012 13:22

Hejsan!  

Joo, om ni har läst den förra inlägget som jag gjorde för två dagar sen! :$

Ja, förlåt jag har inte varit aktiv för att jag har gjort så mycket! :)

Hoppas ni förlåter mig! :D

För en dag sen så var jag i....

ULLARED!!!  

Det var SHIT KUL! Det började med att vi vaknade 5:30 typ.. för att kunna hinna komma ditt innan det blev försent! Sedan åkte vi kl.6 alltså allt jag skriver om nu är på morgonen! :)

Vi fick åka i typ 3 och en halv timme innan vi kom fram. Sedan började jag med tvål, smink sedan var det djur och sen allt annat grejs.

Jag köpte massor att roliga grejer t ex. en grönblå resväska, nagelak, massa kläder som jag blev jätte nöjd över.¨

Man kan säga att det var en helt underbar dag! :P


Sen igår hade jag och hela familjen världens slappdag, utom att jag hämtade en bok på biblan (bilbloteket) som heter Vindens väg från bok serien Stall Norrsken och det är alltså en häst serie! :) Den boken fick den biblan jag hämta den från fick låna hem den från en annan bibla för dom hade den inte alls. Den går inta ens att köpa så det är lite speciellt! :D

Idag har jag väl inte gjort så mycket, utom att jag hargjort som jag gör varje dag! :P

Så ha en fortsatt trevlig och härlig dag!

/ Maja    

Av Maja - 12 februari 2012 20:37

Ja, hej kanske det är för dig, men för mig är det redan god nattis!! Bara för i morgon ska vi göra en riktig rolig grej!

Jag kommer inte säga vad det är det gör jag imorgon när jag har gjort det! Ni/Du kommer få klura ut det tills  imorgon och det kan vara något av dom grejerna jag skrev om igår! KANSKE!! 

Ja, nu tycker du säkert att jag är jätte jobbig och besvälig när jag inte säger vad jag ska göra! Men då har du ju något att tänka på tills imorgon!! :D

Har även laddat upp en ny bild eller jag laddade upp den igår om ni ville kolla på den! 

God natt! :)

/ Maja  

PS. Det är den första riktiga sportlovs dagen imorgon!!

ÅÅÅÅÅ, vad skönt!   

Av Maja - 11 februari 2012 17:43

JAAA HEJJ!! 

Nu är det äntligen första dagen på sportlovet och då tänkte jag ta upp vad jag ska göra under det här härliga sportlovet som jag har framför mig!!!

Idag på första dagen på sportlovet har jag och min lilla syster och hennes kompis vi har varit och tittat på den nya filmen "Alvin och gänget 3" DEn var väl ganska bra. Skulle rekomedera den till såna som är ungefär mellan 5-9 kanske det är i den  gränsen jag skulle ha tagit. Fast jag tror det var 7 års gräns. Vet fakiskt inte var inte så noga själv. :)


Vi ska också under sportlovet ut och grilla korv och åka skridskor! Mysigt! :D

Sen ska vi till Ullared ett stort köpcenter där jag verkligen ska shoppa loss. 
Det som är så speciellt är ju att det är super stort och det andra är att det är jätte billigt. Det kan skilja hur mycket som helst på priserna från där hemma! :)

Vi kanske också kan hinna med att bada och sen ska vi på handboll någonstans, fast vet inte vilka som ska möta vilka.

Sen som vi har planerat så ska vi också till min kusin och gratta henne och så ska vi gratta min farbror och min andra farbror tror jag. Då kanske det även blitr att sova över där och busa och hålla på.

Kanske även hinna med att bara slappa med familjen och va med en kompis vi får väl se!! Tar da för da! :P

Men nu ska jag försöka få upp en bild så...


Hej då allihopa och ha ett trevligt och roligt sportlov som jag ska ha!!

Puss och kram!

/ Maja   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards