majskorneth

Alla inlägg under januari 2012

Av Maja - 27 januari 2012 22:48

God natt!   

Eller hej, ja jag vet inte men i alla fall. De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, har varit så himla försyld, så jag har knappt orkat med någon ting! Jätte jobbigt! :/ Men jag hoppas jag snart blir bättre så jag kan komma och börja träna igen! :D 

Idag började vi med att ha SV/ SO  (Har samma lärare i båda och han blandar ämnena.) Sedan hade vi matte och efter det hade vi SV/ SO eller jag vet inte vilket det va i alla fall tittade vi på filmen ARN! :) Sedan åt vi mat och efter det hade vi en kort hemkunskaps lektion, som handlade om tvätt, inte säkilt roligt att ha det till läxa i nästa vecka! Efter det så gick vi och såg på ett uppträdande typ mellan musik, teater och sång. Det var roligt, Det var mycket blandad musik och om ni undrade så kom de från en skola, som jag inte kommer ihåg nu vad den hette! :) Sedan åkte jag hem och sen har jag bara slappat och haft fredagsmys med familjen! 

Det var lite kort fattat vad jag har gjort idag! :)

Puzz och kram till alla som är så snälla och vill läsa min blogg! 

// Maja   

Av Maja - 24 januari 2012 13:50

Öööööööööööööööööhejsvejs!Idag är jag sjuk och då kan jag skriva många inlägg om vad jag gör, fast dag än så länge har jag gjort ingenting... jag har suddigt vid datorn och tvn och så var men underbara mormor här med mat, den var helt underbar den också! Det var en sallad, med ris och ägg med grönsaker. Och bröd och saft med en smoddie till efterätt. Mmmumms <3Men har jag inte så mycket mer att säga, så hej då så länge! :)//Maja

Av Maja - 21 januari 2012 10:25

Hejsan!  

Idag har jag inte gjort så mycket mest slappat! :)

Men innan tolv måste jag göra massa saker eller i alla fall två saker. Städa min kanins bur och städa rummet. :/

Förlåt för att jag inte har varit inne på ett tag eller skrivit ett inlägg, men det är bara för att jag hade data förbud en dag och alla andra dagar har jag inte hunnit. :)

Men jag ska skärpa mig nu! :D

Jag har inte gjort så mycket så jag vet inte vad jag ska skriva om, men...

Joo, jag kan säga att i går så hade vi hemkunskap och då lagade vi fruktsallad och sedan åt vi det med glass till mmuummss!

Annars idag ska jag kanske träna, vi får se det eftersom min hals inte riktigt har varit på topp ett par dagar.

Nu måste jag göra mina sysslor och sen får vi se om jag kanske hinner att göra ett till inlägg ikväll! 

Puss på er allihopa och hej då!  

Kramizzar Maja!    

Av Maja - 17 januari 2012 21:04

Hejsan! :)

Det är så att ajg har inte skrivit på ett tag för de första har jag inte orkat och för de andra har jag ine hunnit. Idag har jag varit i skolan som vanligt och jag har suttigt vid datorn och ätigt. Det har faktiskt inte hänt något mer idag. Men jah lovar att imorgon blir det långt inlägg med kanske några bilder. Vi får se. Iallafall så måste jag äta lite innan jag ska sova. Har en dag framför mig imorgon också. Så..

Många kramizar från Maja!   

Av Maja - 8 januari 2012 21:06

Ja, förlåt att jag inte har skrivit på 2 dagar men har tyvärr inte orkat!   

I går så var jag och mamma och köpte skridskor för mina gamla var alldeles för små!

Fast de jag köpte nu var 12mm för stora opps!  

Sen resten av den dagen gjorde jag ingenting..


Sedan idag så har jag varit med världens bästa Moa!

Först så åkte vi skridskor och sedan åkte vi till Mariestad och åt på Donken!

Efter de tittade vi på filmen Stig-Helmers Story! :O

Den var bra men tröttnade lite i slutet men det var typ 5 minuter kvar då! :)

Om jag ska ge betyg till den skulle jag ge den en 3 av 5!

Moa och jag var de ända barnen som var och kollade på filmen utom ett barn!

Om jag ska säga så handlade den om mycket kärlek, spänning och humör.

Fast också Stig-Helmer såklart! :D

Så den var rolig.

Ja, det var de jag har gjort idag och imorgon blir det att vara med världens bästa Moa igen! :)

Men de får ni höra imorgon hur det går! :D

Det är så nu att jag måste försöka vända på dygnet för om 2 dagar börjar skolan igen och då måste man kunna sova på kvällen innan! 

Så jag ska gå och lägga mig strax! Typ!  


Många goa kramar Maja!    

 
Av Maja - 5 januari 2012 18:23


 Hejsan!  

Idag har jag gjort .....

ingenting knappt! Har egentligen bara suttigt vid dator, slappat, hjälpt min lilla syster med sims och inget mer!

Så jag har knappt något att skriva om och jag som lovade er i går att jag skulle skriva ett långt inlägg i dag!

Men jag får väl inprovisera da.

Joo, de sidor jag har suttigt vi är facebook och lite på en annan sida, som jag inte vill säga namnet på.

De har varit jätte skönt att bara slappa idag! 

Nu tänkte jag lägga upp några bilder!  

Kramizar Maja!     


Av Maja - 4 januari 2012 22:55

Hallo! <3Idag har jag varit och badat med pappa, min lilla syster Elsa och en helt underbar bästiz (moa)!!Vi har åkt rutschkanor i mångaolika slag, klättrat klätter vägg ( det fanns på badet ), ätit godis och druckit slash!! Mmm! ;)Jag har haft en jätte rolig dag och hoppas att det blir många fler såna dagar! :)Ett stort tack!! <3Tyvärr har jag själv inte gjort så mycket mer att ha varit med moa och ha badat, så jag inget mer att skriva om, men imorgon kommer det ett lågt inlägg och vi får väl se om jag kan ta med en bild också!! :)Ska sova nu god natt! ;)Många nattiz kramar från Maja!! <3

Av Maja - 3 januari 2012 23:17

Hejhej! ;)Ja, sedan de senaste inlägget har j gjort en rolig grej...:)BADAT BADTUNNA!! Jo, jag har badat badtunna hos min kusin!Det var verkligen shit skönt! :)Vi kom enda upp i.. 38 grader och o ni inte förstod det var det plus grader jag menade! ;)Där åt vi varma mackor och kladdkaka!! Mumms! :DNu måste ja nog gå och lägga mig! Så god natt//Maja <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards